I dobar obrok i vitka linija

Uz sve napore da se hranite zdravo i tokom radnih dana kada mnogo vremena provodite van kuće, nije vam pošlo za rukom da ta dobra navika potraje duže od tri dana. Jer, vama treba pet obroka dnevno – tri glavna jela i dve užine, s tim što je (nećete verovati) i večera neizostavna. Ok, pet obroka nisu problem, ali njihovo koncipiranje jeste. Nutricionisti savetuju da se u tim obrocima nađu i proteini, vitamini, povrće... i ako je ikako moguće da ne bude masti.

E sad ste u velikom problemu! Nabaviti namirnice, ispoštovati pravila, obaviti radne zadatke.... nije lako.

Ili jeste, ako sledite ovaj savet: potražite Carnex paštete od tune ili riblje sa povrćem. Bez konzervansa su, ne sadrže boje, a možete ih jesti i u vreme posta. Uz beskvasni hleb ili onaj od celih zrna žitarica u kombinaciji sa ovsenim, sojinim brašnom i salatom, hranljiv su i kompletan ručak.  Ukoliko ste baš, baš veliki ljubitelji nekih drugih vrsta mesa, savetujemo da umesto ovih pašteta izaberete Carnex pasterizovane konzerve od mesa, je imaju značajno manju energetsku vrednost u odnosu na ostale prerađevine od mesa, oko 150 kalorija na 100 grama.

Kada nakon nekog vremena kolege primete vašu vitku liniju, poželeće da vam se pridruže u ovoj zdravoj misiji. A u društvu je uvek sve lepše i lakše!