Gotova jela u novom ruhu

1. juni 2010.

Za uspeh na tržištu odavno više nije dovoljan samo kvalitetan i ukusan proizvod, već i pažljivo osmišljeno pakovanje koje će privući kupca. Redizajn kutija bio je potreban, jer je prethodno rešenje bilo urađeno pre više od 5 godina, a od tada su se trendovi u dizajnu ambalaže značajno promenili.

U saradnji sa beogradskom dizajnerkom Vesnom Jovanović našla se prava mera – rešenje koje je elegantno i svedeno, bez suvišnih detalja. Istaknuti su najvažniji elemanti – brend i samo jelo, kako bi se potrošačima na najjasniji način predstavio kvalitet proizvoda, ali i tradicija Carnex brenda. Bitan deo rešenja čini sama fotografija, pa se ništa nije prepustilo slučaju ni prilikom izbora fotografa. Ovaj posao je, nakon velikog broja pristiglih probnih fotografija, poveren beogradskom fotografu Igoru Mandiću.

Novim pakovanjem dominira bela boja, kako bi se istakla fotografija i logo Carnex-a. Pored crvene i bele, prisutni su i elementi u zlatnoj boji, koji simbolizuju kvalitet i tradiciju Carnex brendova. Očekuje se da će novi dizajn uspeti da na bolji način prezentuje potrošačima tradiciju proizvodnje i vrhunski kvalitet proizvoda, koji se vezuje za ime Carnex već više od pola decenije.


NOVE CARNEX SMAZALICE – IDEALNE ZA MAME I KLINCE

Kompanija Carnex lansirala je posebnu liniju inovativnih proizvoda…

NOVA SELECTION KOKOŠIJA PAŠTETA - ZA ONE KOJI VOLE DA BIRAJU

U okviru Carnex Selection premium linije pašteta lanisrali…

NOVA CARNEX GOTOVA JELA - UKUSI SVETA NA VAŠOJ TRPEZI

Možete li da zamislite da pripremite ručak, bogat ukusima…

Post nikada nije bio ukusniji uz Carnexove nove zalogaje

Ishrana je preduslov dobrog zdravlja i umnogome utiče na kvalitet…