Carnex pašteta treći domaći brend u drugoj polovini 2006. godine

1. mart 2007.

Prema istraživanju PGM Consult, u drugoj polovini 2006. godine Carnex pašteta je visoko ocenjena od strane potrošača.Ovaj proizvod se nalazi među najpopularnijim brendovima u Srbiji i u domaćoj konkurenciji plasirao se na treće mesto. 

PGM (Product Group Manager) model podrazumeva merenje petnaest različitih pokazatelja za svaku robnu marku na tržištu. Među njima je i pet osnovnih indikatora uspešnosti robne marke: prepoznatljivost, iskustvo, razmatranje kupovine, upotreba i lojalnost. 


ZLATNA NAGRADA - WORLD FOOD MOSCOW 2016

Na glavnom jesenjem događaju u Rusiji „World Food Moscow…

OGLAS O PRODAJI RASHODOVANIH OSNOVNIH SREDSTAVA PUTEM USMENOG JAVNOG NADMETANJA

Na osnovu Odluke Generalnog direktora br. 2528 od 21.04.2016.…

CARNEX dobitnik Superbrands priznanja CARNEX SUPERBREND U KATEGORIJI HRANE

Beograd, 14. jun 2016. – Kompanija Carnex koja posluje…

VELIKI ŠAMPIONSKI PEHAR ZA CARNEX

Još jedna potvrda kvaliteta na 83. Međunarodnom poljoprivrednom…