Carnex pašteta treći domaći brend u prvoj polovini 2007. godine

23. juli 2007.

Na osnovu istraživanja koje sprovodi PGM Consult, Carnex pašteta je i dalje među najpopularnijim brednovima u Srbiji. Na listi deset najjačih brendova prisutno je pet domaćih i pet multinacionalnih robnih marki za prvu polovinu 2007. godine, među kojima naša pašteta zauzima osmo, a u konkurenciji domaćih treće mesto. 

PGM (Product Group Manager) je alat i model za praćenje stanja na tržištu u različitim kategorijama „brzo trošećih“ proizvoda. Istraživanja PGM-a sprovode se četiri puta godišnje, a ovaj model podrazumeva merenje petnaest različitih pokazatelja za svaku robnu marku na tržištu. Među njima je i pet osnovnih pokazatelja uspešnosti robne marke: prepoznatljivost, iskustvo, razmatranje kupovine, upotreba i lojalnost. Na osnovu ovih pet nivoa, formiran je Brend Performans Index (BPI) ili index uspešnosti brenda uz pomoć koga je moguće rangirati robne marke po njihovoj uspešnosti na datom tržištu.


ZLATNA NAGRADA - WORLD FOOD MOSCOW 2016

Na glavnom jesenjem događaju u Rusiji „World Food Moscow…

OGLAS O PRODAJI RASHODOVANIH OSNOVNIH SREDSTAVA PUTEM USMENOG JAVNOG NADMETANJA

Na osnovu Odluke Generalnog direktora br. 2528 od 21.04.2016.…

CARNEX dobitnik Superbrands priznanja CARNEX SUPERBREND U KATEGORIJI HRANE

Beograd, 14. jun 2016. – Kompanija Carnex koja posluje…

VELIKI ŠAMPIONSKI PEHAR ZA CARNEX

Još jedna potvrda kvaliteta na 83. Međunarodnom poljoprivrednom…