И добар оброк и витка линија

Уз све напоре да се храните здраво и током радних дана када много времена проводите ван куће, није вам пошло за руком да та добра навика потраје дуже од три дана. Јер, вама треба пет оброка дневно – три главна јела и две ужине, с тим што је (нећете веровати) и вечера неизоставна. Ок, пет оброка нису проблем, али њихово конципирање јесте. Нутриционисти саветују да се у тим оброцима нађу и протеини, витамини, поврће... и ако је икако могуће да не буде масти.

Е сад сте у великом проблему! Набавити намирнице, испоштовати правила, обавити радне задатке.... није лако.

Или јесте, ако следите овај савет: потражите Карнекс паштете од туне или рибље са поврћем. Без конзерванса су, не садрже боје, а можете их јести и у време поста. Уз бесквасни хлеб или онај од целих зрна житарица у комбинацији са овсеним, сојиним брашном и салатом, хранљив су и комплетан ручак.  Уколико сте баш, баш велики љубитељи неких других врста меса, саветујемо да уместо ових паштета изаберете Карнеx пастеризоване конзерве од меса, је имају значајно мању енергетску вредност у односу на остале прерађевине од меса, око 150 калорија на 100 грама.

Када након неког времена колеге примете вашу витку линију, пожелеће да вам се придруже у овој здравој мисији. А у друштву је увек све лепше и лакше!