Студенти у посети Карнекс-у

18. мај 2009.

Карнекс је, у оквиру активности на 76. Међународном пољопривредном сајму у Новом Саду, у четвртак, 14. маја угостио студенте из Београда и Новог Сада. У организацији Друштва Србије за односе с јавношћу студенти економије, организационих наука и индустријског менаџмента посетили су штанд компаније и на лицу места се упознали са мисијом, визијом и вредностима Карнекс -а, као и са основним принципима функционисања маркетинга и односа с јавношћу компаније.

Милена Ћосовић Сладојевић, комерцијални директор и Оливера Марковић, менаџер за односе с јавношћу, посветиле су своје време студентима и одржале едукативну радионицу на тему „Интегрисане комуникације производних система“. Студенти су из различитих перспектива сагледали нову кампању компаније „Чаролија која не престаје“, анализирали принципе сајамске поставке Карнекс -а, а академцима су подељени и билтени „Карнекс вести“, како би на директан начин стекли увид у средства интерног комуницирања у компанији.

„Карнекс је заиста посвећен одговорном пословању и ова акција један је од корака који на најлепши начин дочаравају тај сегмент живота компаније. Остајемо отворени за све младе људе са квалитетним идејама који могу допринети развоју Карнекс-а у правцу остварења наше визије – да постанемо лидер у региону“, изјавила је Оливера Марковић, менаџер за односе с јавношћу Карнекс-а. „Овакви сусрети, као и Програм запошљавања дипломаца, доносе нову енергију и потрудићемо се да постану редовна пракса у оквиру будућих сајамских наступа компаније“.

“Млади, интелигентни и мотивисани људи су будућност “ Карнекс ”-а и наше земље, уз право вођство и едукацију они ће помоћи да се покрене и обнови како наша компанија тако и наша земља.”, изјавио је Хју МекРејнолдс.


Карнекс производи за најмлађе

Донаторске активности Карнекс-а…

Карнекс помаже Народну кухињу у Новом Саду

Компанија “ Карнекс ” донирала…