Готова јела у новом руху

1. јун 2010.

За успех на тржишту одавно више није довољан само квалитетан и укусан производ, већ и пажљиво осмишљено паковање које ће привући купца. Редизајн кутија био је потребан, јер је претходно решење било урађено пре више од 5 година, а од тада су се трендови у дизајну амбалаже значајно променили.

 

У сарадњи са београдском дизајнерком Весном Јовановић нашла се права мера – решење које је елегантно и сведено, без сувишних детаља. Истакнути су најважнији елеманти – бренд и само јело, како би се потрошачима на најјаснији начин представио квалитет производа, али и традиција Карнекс бренда. Битан део решења чини сама фотографија, па се ништа није препустило случају ни приликом избора фотографа. Овај посао је, након великог броја пристиглих пробних фотографија, поверен београдском фотографу Игору Мандићу.

 

Новим паковањем доминира бела боја, како би се истакла фотографија и лого Карнекс-а. Поред црвене и беле, присутни су и елементи у златној боји, који симболизују квалитет и традицију Карнекс брендова. Очекује се да ће нови дизајн успети да на бољи начин презентује потрошачима традицију производње и врхунски квалитет производа, који се везује за име Карнекс већ више од пола деценије.


Карнекс Јетрена паштета у акцији „Најбоље из Србије 2012“

Карнекс јетрена паштета је у акцији…

Ново: Карнекс“Грил” кобасица

Карнекс не престаје да изненађује…

Карнекс“Грил” и “Српска” кобасица

Карнекс и даље наставља да изненађује…

Најбоље из мора у Карнекс паштетама

Најлепше и најбоље из мора од недавно…